لیست عمده فروشان خرما

خرید و فروش عمده انواع خرما:

 

خرما یکی از محصولات کلیدی ایران در بازار میوه و خشکبار،سالانه سهم عظیمی از صادرات در حوزه مواد غذایی را بخود اختصاص داده است. شرایط مناسب آب و هوایی مناطق مرکز،جنوب،جنوب شرقی و غربی کشور تنوع تولید عمده خرما را رونق بخشیده ،و ایران تبدیل به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکننده در بین کشورهای جهان شده است. مزیت رقابتی دیگر ایران در بازار صادرات عمده خرما، تنوع گونه های تولید شده در مناطق مختلف کشور می باشد. بیش از ۳۰ نوع مختلف خرماهای ایران که حدود ۱۰ تا ۱۵ گونه آن تجاری و در بازارهای بین المللی خرما شناخته شده اند  مورد خرید و فروش عمده قرار می گیرد. خرید فروش عمده خرما

انواع مختلف خرماهای تجاری ایران عبارتند از خرما مضافتی، خرما کلوته، خرما پیارم یا مریمی، خرما کبکاب ،خرما استعمران یا سایر، خرما زاهدی یا قصب، خرما ربی ، خرما شاهانی ، خرما مجول ، خرما خاصویی ، خرما شهابی ، خرما برحی ، خرما خنیزی، خرما اخلاص و خرما نگار. در کنار این خرماها گونه های دیگری نیز کشت و برداشت میشوند که بواسطه میزان پایین تولید و پراکنندگی زیاد شناخته شده نیستند.

kernelo dates all types supplier قیمت خرید انواع خرما فروش عمده پیارم صادراتی کرنلو در بازار kernelo piarom dates wholesale maryamai price medjool

لازم به یادآوری است همه انواع خرماها در دو نوبت چه به صورت رطب و کاملا رسیده برداشت و به بازار عرضه می گردند. اگرچه کشور ایران بواسطه خرما مضافتی در بازار خرما شناخته شده، اما امروز خرماهای دیگری مانند کلوته، پیارم ، سایر نیز سهم بالایی از صادرات عمده خرما را به خود اختصاص داده اند. در سالهای اخیر تامین کنندگان عمده خرما با فرآوری خرماها ، سعی در تولید محصولات جانبی خرما نموده اند که علاوه بر ماندگاری بالا ، سودآوری بیشتری در تجارت خرما را به همراه دارد.

امروزه خرید و فروش عمده انواع خرما در تمام فصول سال رونق ویژه ای پیدا کرده و نگهداری محصول در سردخانه برای مدت طولانی ، این فرصت را به تجار این محصول داده که امکان عرضه کالا را به خریداران عمده خرما چه در داخل و خارج کشور در همه ماههای سال فراهم نمایند.

از کجا خرما عمده خرید کنیم؟

مهمترین نکته برای خرید عمده انواع خرما، جستجو و ارتباط با تامین کننده معتبر در بازار این محصول است.معمولا تولیدکنندگان خرما یا خود مستقیما محصول را برداشت و اقدام به فروش می کنند یا خرماها را قبل از رسیدن بصورت پیش فروش در اختیار خریداران قرار می دهند. شما در مرحله اول باید تامین کنندگان معتبر را از طرق مختلف یافته و نسبت به اخذ قیمت با آنها مذاکره کنید. به طور کلی اطلاعاتی که جهت مذاکره با فروشنده نیاز دارید عبارتند از نوع خرما ،کیفیت مورد نیاز، نوع بسته بندی، محل تحویل بار عمده و شیوه پرداخت مبلغ معامله است. دریافت نمونه محصول خرما یا مشاهده حضوری محصول از ضروریات خرید عمده خرما است.

شرکت کرنلو با سالها تجربه در تهیه،فراوری ،بسته بندی ،بازاریابی صادرات  خرما و محصولات وابسته خرما، این توانایی و امکان را دارد تا تولیدکنندگان و تامین کنندگان این محصول را به شما خریدار محترم معرفی و به عنوان بستری جهت اتصال خریداران عمده با فروشندگان فعال در این بازار ایفای نقش کند.

صادرات خرما و محصولات وابسته:

برای صادرات انواع خرما و محصولات وابسته ، باید مراحل و اصولی را دنبال کنیم:

انتخاب و مطالعه بازار هدف (کشورهای مقصد): 

انتخاب یک یا چند کشور به عنوان مقصد صادراتی و بررسی سلایق و ذائقه‌های خوراکی مردم آن کشورها.سپس شناخت رقیبان موجود در آن کشورها و مقایسه قیمت‌ تمام شده محصول شما در کشور مقصد و در مرحله بعد شما باید قوانین واردات کشور هدف شامل تعرفه‌ها و مجوز های مورد نیاز محصولات خرما را شناخته و اخذ کنید.

 انتخاب نوع خرما ، تهیه و بسته‌بندی محصول:

با تحلیل بازار کشور هدف و شناخت سلیقه مصرف کنندگان باید نوع خرما ،نوع بسته بندی (عمده یا خرده )  را انتخاب و نسبت به تماس با تامین کنندگان اقدام کنید.با تهیه لیست تامین کنندگان محصول شما آماده تبلیغ و بازاریابی کالای خود می شوید.

بازاریابی محصول و جستجوی مشتری:

مهمترین و سخت ترین بخش صادرات و فروش،بازاریابی جهت یافتن مشتری های بالقوه در کشور مقصد است. شبکه سازی با تجار و بروکر ها،عضویت در وب سایت های بی تو بی ،ارسال ایمیل ،ارسال نمونه محصول ،مسافرت به کشور مقصد ،شرکت در نمایشگاههای مواد غذایی از جمله اقداماتی است که می توانند به یافتن مشتری کمک نمایند.

مذاکره ،ارسال پیش فاکتور و عقد قرارداد با مشتری:

پس از یافتن مشتری،شما شروع به دادن قیمت اولیه با توجه به درخواست مشتری خواهید کرد. در این مرحله شما باید اطلاعات و جزییات محصول خرما درخواستی را دریافت و قیمت تمام شده را در کوتاه ترین زمان به مشتری ارائه کنید. شما مجبور خواهید بود همزمان با شرکت های حمل و نقل ،بسته بندی و تامین کننده کالا در ارتباط بوده و بهترین قیمت را به مشتری بدهید.

چنانچه مشتری با قیمت اولیه موافقت کرد ،شما آماده تنظیم قرارداد و نهایی کردن آن می شوید. مهمترین بخش این پروسه زمان بندی تحویل کالا و شیوه پرداخت مبلغ معامله است.

حمل و نقل و پیگیری امور گمرکی و ترخیص و تحویل کالا :

در مرحله پایانی محصول خرما در بسته بندی درخواستی پالت بندی شده و تحویل شرکت حمل بار می گردد، همزمان ترخیص کار شما در گمرک مقدمات ارسال کالا و کارهای اداری محموله را پیگیری می کند. با تحویل بار به نماینده مشتری در مقصد و تسویه مبلغ معامله پروسه صادرات خرما به پایان میرسد.