مقالات

چیپس خرما

قیمت خرید چیپس خرما عمده صادراتی پیارم زاهدی استعمران chopped dates wholesale price

در چند سال اخیر استفاده مصرف کنندگان از فرآورده های جانبی خرما رو به افزایش بوده و استقبال خوبی از این محصولات شده است. چیپس خرما از این دسته از محصولات است که معمولا از خرماهای نیمه خشک و خشک تهیه می گردد.برای تهیه ابتدا خرما تمیز و سپس پس از جدا کردن هسته ، پوسته و گوشت خرما به قسمت های کوچکتر و خرد تبدیل می شود. همچنین برای جلوگیری از چسبیدگی و مزه دار کردن آنها را با آرد آغشته و بسته بندی می کنند.قیمت چیپس خرما معمولا بدلیل انجام کارهایی که روی خرما انجام می شود کمی از قیمت خرید خرما بالاتر می باشد.

چیپس خرما در دو مدل نگینی و خلالی تهیه و عرضه می شود، در مدل نگینی خرما به تکه های کوچک و در مل خلالی به صورت طولی به تکه های بلند تقسیم می شود. امروزه این محصول به راحتی در کنار نوشیدنی هایی مانند چای و قهوه جایگزین قند شده است، قند موجود در چیپس خرما طبیعی و از نوع فروکتوز است که برای سلامتی بدن مفید و دارای ضرر بسیار کمتری حتی برای بیماری های قندی داراست.

فواید چیپس خرما:

همانگونه که خرما دارای مقدار زیادی فیبر غذایی و مواد مغذی است، چیپس آن هم همه این فواید و ویتامین ها را در خود دارد. چیپس خرما درصد بالایی پروتئین، منیزیم، ویتامین B2 ، ویتامین B1 ، آهن و ویتامین C را در خود جای داده است. اما مزیت عمده چیپس خرما نسبت به خرما، بی هسته بودن و ماندگاری بالای آن بوده که به دلیل رطوبت پایین و در معرض هوا بودن گوشت خرما خطر فساد و کرم زدگی خرما را کاهش داده است.

خرما خلال شده

چیپس خرما می تواند برای کاهش وزن نیز مفید باشد، ویتامین ها، پروتئین ها و کربوهیدرات های درون چیپس خرما باعث می شود مصرف کننده احساس سیری داشته که به کاهش وزن او کمک فراوانی می کند.همانطور که اشاره شد چیپس خرما از ارزش غذایی بالایی برخوردار و برای تمامی سنین مفید می باشد.کودکان و افراد سالمند می توانند براحتی و بدون نگرانی از هسته خرما آنرا مصرف نمایند.

کاربرد ها:

می توان چیپس خرما را همراه با چای،قهوه ، نوشیدنی های گرم به جای قند و شکر استفاده کرد.همچنین استفاده از چیپس خرما در پخت غذا‌ها ، سالادها ، دسر ، کیک ها رایج بوده ، اما استفاده از آن بعنوان یکی از تنقلات کاملا طبیعی در همه مکان ها بهترین کاربرد این محصول است..

خرما همچنین می تواند در درمان بیماری هایی مانند کم خونی ، بی حالی ، یبوست، مشکلات روده ای، مشکلات قلبی و نیز مفید باشد. حمل آسان ، عدم نیاز به شستشو این محصول را به یک ماده انرژی زا بویژه در زمان های بعد از فعالیت بدنی ، فکری و ورزشی تبدیل می کند.

انواع چیپس خرما:

اگرچه خرماهای نیمه خشک و خشک بهترین نوع خرما برای تبدیل آنها به چیپس و حبه خرماست اما امروزه چیپس انواع خرماها در بازار موجود است. انواع رایج چیپس خرما استعمران ، چیپس خرما پیارم ، چیپس خرما کبکاب ،چیپس خرما زاهدی ، چیپس خرما ربی از جمله آنها می باشند.

چیپس خرما سایر

تنوع محصول چیپس خرما معمولا علاوه بر نوع خرما به طعم محصول بستگی دارد.چیپس خرما با طعم های مختلف مانند زنجبیل ، دارچین ، وانیل ، گل محمدی از آن جمله اند.

بسته بندی و صادرات چیپس خرما:

ضرورت رعایت استاندارد های بازار پسند و رقابت با محصولات خارجی باعث رونق صنعت بسته بندی در بازار خرما شده است و فرآورده های جانی خرما نیز جهت رقابت در بازار های بین المللی نیازمند حفظ مواردی مانند بهداشت ، عدم استفاده از مواد نگهدارنده ، و بسته بندی های جذاب می باشند.

چیپس خرما پیارم با قیمت عمده صادراتی در بازار انواع خرما chopped dates wholesale price

چیپس خرما بسته بندی

برای مشاوره و خرید انواع چیپس خرما با ما در تماس باشید:

09023771052

1 دیدگاه در “چیپس خرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *