مقالات

خرما سایرصادراتی(استعمران)

قیمت خرید خرما سایر استعمران صادراتی ناتس کالا کرنلو عمده بازار sayer dates wholesale price mazafati medjool

خرما سایر یا استعمران یکی از گونه های صادراتی از خرماهای ایرانی است که نوع مرغوب آن در استان خوزستان کشت می شود. این خرما جزو شیرین ترین خرماهای ایرانی است که میزان قند آن در حدود هفتاد درصد می باشد. این خرما بازار صادراتی بسیار خوبی داشته و عمده این محصول به قاره اروپا ، آمریکای شمالی ،کشور روسیه و کشورهای اقیانوسیه صادر می شود.قیمت خرید خرما سایر به اندازه ، کیفیت ، میزان عمده آن و بسته بندی محصول بستگی دارد.

خرما سایر

این نوع خرما در دسته خرماهای نیمه خشک با رطوبت حدود پانزده تا بیست درصد می باشد که باعث شده نگهداری آن به مدت طولانی در خارج از سردخانه امکان پذیر باشد. طبق آمارها حدود 50 درصد کل صادرات خرمای ایران متعلق به این محصول است.

قیمت خرید خرما سایر استعمران صادراتی کرنلو ناتس کالا sayer dates wholesale price
خرما سایر 500 گرمی

انواع خرما استعمران

رنگ قهوه ای تیره آن شبیه به خرماهای پیارم و ربی است که کمی به قهوه ای روشن متمایل است. از دیگر مزایای این خرما جداسازی راحت هسته از گوشت آن است.زمان برداشت خرمای سایر اوایل شهریور تا اوایل مهرماه می باشد.شهر شادگان بیشترین تولید و برداشت این خرما را به خود اختصاص داده و هر ساله پس از برداشت، این نوع خرما در کارگاه ها از نظر اندازه و کیفیت به پنج گروه سورت بندی و پس از بسته بندی به بازار عرضه می شود.این خرما به غیر از شادگان در شهرهای آبادان، ماهشهر، کارون و اهواز هم برداشت می گردد.

سوپر سلکت( Super Select)
سلکت( Select)
گرید بی (B Grade)
جی ای کیو( GAQ)
اف ای کیو( FAQ)

قیمت خرما سایر

با وجودمزایای بسیار به دلایل گوناگون مانند حجم صادرات آن، خرما سایر در بازارداخلی خرما ایران کمتر شناخته شده و مشتریان خرما کمتر با مزایای آن آشنا هستند.قیمت این خرما نسبت به سایر خرماهای نیمه خشک ایرانی بسیار مرقوم به صرفه است و طرفداران زیادی در بازار بین المللی خرید و فروش خرما دارد.

این خرما در سه نوع خرد شده ، هسته ای و بی هسته بسته بندی و به فروش می رسد. این خرما با قیمت مناسب و حجم بالای تولید در ایران در صنایع مختلف غذایی مختلف مانند بیسکویت سازی ، قنادی ها ، تولید سرکه ، نوشابه ها و شیره و شیرینی ها کاربرد زیادی دارد.

بسته بندی خرمای سایر برای صادرات، کارتن های ۵ و ۱۰ کیلوگرم است.

کارتن ده کیلویی خرما سایر

مزایای مصرف خرما سایر :


با مصرف این خرما بعد از فعالیت های سنگین فکری و بدنی می توان انرژی از دست رفته را بدست آورد.

خرما سایر مانند همه خرماها سرشار از پروتیین است.

به دلیل دارا بودن شیرینی مناسب و زیاد این خرما برای استفاده با نوشیدنی هایی مانند چای و شیر عالی است.

حمل و نگهداری خرما سایر آسان و برای طولانی مدت و خارج از یخچال مثلا در هنگام ورزش ، کوهنوردی و فعالیتهای خارج از خانه بسیار مناسب است.

این خرما برای افراد مسن ، ورزشکاران، کودکان، خانم های باردار به عنوان اسنک و خوراکی میان وعده بسیار مفید است.

خرید خرما سایر استعمران صادراتی قیمت عمده در بازار sayer dates wholesale price

تامین خرما سایر :

جهت خرید عمده خرمای استعمران در بسته بندی های متنوع با مجموعه صنایع غذایی کرنلو تماس حاصل فرمایید.

09023771052

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *